معرفی کفپوش های صنعتی از جنس پلیمر که به شکل یکپارچه هستند

در این بخش از معرفی انواع سنگ مصنوعی نوبت به سنگ های کفپوش صنعتی پلیمری می رسد که به شکلی یکپارچه عرضه می شوند. ویژگی بارز این کفپوش ها فاقد درز بودن آنها است. به گونه ای که هیچ شکافی روی آنها دیده نشده و کاملا یکپارچه هستند. اگر به دنبال کفپوش هایی برای محوطه خارجی ساختمان هستید سنگ های یکپارچه سمنت پلاست نانو یک گزینه ایده ال به شمار می آید. در صورتی که به دنبال کفپوش های یکپارچه برای استفاده در داخل ساختمان ها می گردید انواع سنگ مصنوعی کورین کوارتز یک انتخاب بی نظیر به حساب می آید. این انواع سنگ مصنوعی که به صورت کفپوش های یکپارچه عرضه می شوند در رنگ بندی های متنوعی عرضه شده و شما می توانید هم به صورت نک رنگ و هم به شکل ترکیبی از رنگ های مختلف آنها را در اختیار داشته باشید. طرح هایی که بر روی این کفپوش های یکپارچه و پلیمری وجود دارند عموما شبیه به سنگ های گرانیتی و سنگ های مرمر هستند. علاوه بر این می توان این نوع کفپوش ها را هم پولیش زده و هم همراه با قابلیت ساب عرضه کرد. نکته ای که در مورد این کفپوش ها باید به آن توجه کنید این است که آنها با کفپوش های اپوکسی که به شکل یکپارچه عرضه می شوند کاملا متفاوت هستند.

ویژگی های کفپوش های یکپارچه پلیمری

در این بخش از معرفی انواع سنگ مصنوعی نوبت به بررسی ویژگی ها و همچنین کاربردهایی می رسد که برای این نوع از انواع سنگ مصنوعی مطرح می شوند. از جمله ویژگی های کفپوش های صنعتی پلیمری یکپارچه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در برابر اسیدها و خوردگی به خوبی مقاوم هستند و یکی از بارزترین ویژگی های آنها ضد اسید بودنشان است
  2. جذب آب آنها تقریبا نزدیک به صفر است و هیچ گونه رطوبتی را به داخل خود جذب نمی کنند
  3. آنتی باکتریال هستند
  4. نفوذپذیری آنها به شدت پایین بوده و موادی نظیر خاک، چرک و … در بافت آنها به هیچ عنوان نفوذ نمی کند. علاوه بر این تغییر رنگ هم برای این کفپوش ها رخ نمی دهد. همین دو ویژگی سبب شده اند این کفپوش ها ازانواع سنگ مصنوعی برای استفاده در مراکز بهداشتی نظیر اتاق عمل ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و … و همچنین ماکن هایی از جمله کارخانه ها، مرکزهای صنعتی و … به خوبی مناسب باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *